reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Knitl

Michal Knitl

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Couchsurfer, dobrovolnik, snowboardovy instruktor na Slovensku i v zahranici, cestovatel... Viac informacii na www.michalknitl.com alebo http://www.couchsurfing.org/people/michalknitl/ Zoznam autorových rubrík:  Na juhoamerickej vlneNapriec Aziou 2011/2AkcieEVS vo FínskuOstatnéSúkromnéSnowboardingTuristika

reklama

Súkromné

Ako nájsť sponzora

Michal Knitl

Ako nájsť sponzora

V dnešnej dobe je to dosť ťažké. Teda, vždy to bolo ťažké, ale dnes, pre slabý ekonomický rast, majú firmy o jeden dôvod navyše povedať „nie". Ak vôbec odpovedia. Treba používať najrafinovanejšie a originálne nápady a spôsoby komunikácie, aby si človek zaslúžil ich pozornosť. Jedným z nich je i tento blog. Prvý cestopis bol úspešný, hľadám sponzorov na ďalšie dva. Klikli by ste na taký nadpis? Kde kto chce peniaze na kadečo, a tak som zvolil iný nadpis, i keď predchádzajúca veta je pravdivá. Pre hľadajúcich sponzora môže byť nasledujúcic text ukážkou, pre potenciálnych sponzorov, aj individuálnych, investíciou.

  • 11. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 067x
  • 2
Život a sebareflexia

Michal Knitl

Život a sebareflexia

Veľa ľudí o tom asi často nerozmýšla, ale určite sa každý z nás aspoň raz zamyslel nad otázkou: „Prečo tu vlastne som?“ Najvia som sa zamýšlal asi po ukončení univerzity, keď som nevedel, čo robiť, až som sa opýtal sám seba: „čo viem robiť najlepšie?,“ a stal som sa snowboardovým inštruktorom. Už cez zimu som cítil potrebu doslova vypadnúť z Európy a so šťastím som sa dostal do Uruguaja... Počas následného cestovania ma otázka života tiež neraz pristihla. No odpoveď nie a nie príjsť. Možno hlavným problémom je to, že ani sám neviem, čo by som chcel v živote robiť. Niekedy sa cítim, že iba utekám. Teraz som opäť na cestách, lebo doma som si prácu a niečo na stálo nevedel predstaviť. Odchod však už nebol s takým nadšením a entuziazmom ako pred Južnou Amerikou, ale skôr v zmysle: „teším sa, no hlavné je, že sa hýbem a niekam idem ako skutočná destinácia.“ Úplne by sedel výrok: „Aj cesta môže byť cieľ.“ Cestovať však bez zmyslu tiež po čase omrzí. To sa našťastie ešte nestalo, i keď niekedy počas dvojtýždňovej túry, keď som bol riadne unavený, hlavou mi behala myšlienka o skorom návrate domov. Len keď sa nad tým zamyslím, čo doma? Zase by som sa iba naháňal s knihou, pripravoval druhú,

  • 13. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 324x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu