reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Knitl

Michal Knitl

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Couchsurfer, dobrovolnik, snowboardovy instruktor na Slovensku i v zahranici, cestovatel... Viac informacii na www.michalknitl.com alebo http://www.couchsurfing.org/people/michalknitl/ Zoznam autorových rubrík:  Na juhoamerickej vlneNapriec Aziou 2011/2AkcieEVS vo FínskuOstatnéSúkromnéSnowboardingTuristika

reklama

Ostatné

Ako som napísal dva nové cestopisy

Michal Knitl

Ako som napísal dva nové cestopisy

V roku 2010 som vydal cestopis "Na juhoamerickej vlne". Pred 3 mesiacmi k ním pribudli cestopisy "Hodvábny vietor" a "Farebný svet". V tomto blogu sa pokúsim opísať, čo som pri nových knihách robil ináč ako pri prvom cestopise. Ide o informácie, ktoré sa môžu zísť ľuďom, ktorí chcú napísať knižku, alebo ktorých zaujíma, ako to funguje.

  • 12. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 272x
  • 0
Základy fotografie

Michal Knitl

Základy fotografie

Pred pár dňami sa ma kamarátka pýtala ako fotiť... Nemali sme veľa papieru a pera, tak som to trošku spísal a dávam to aj sem. Jedná sa o základy, ktoré by mal vedieť každý kto má kompakt alebo aj zrkadlovku, ak chce robiť fotky na inom režime ako automatickom :). Dobré svetlo želám :).

  • 25. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 711x
  • 0
Vitaj vo svete Couchsurfingu, svete, kde mas dvere otvorene!

Michal Knitl

Vitaj vo svete Couchsurfingu, svete, kde mas dvere otvorene!

Po viac než dvoch rokoch, keď som uvítací mail, ktorý ako jediný slovenský ambasádor na couchsurfingu posielam, na stránku blogu pridal, by som rád pridal menší update. Obsahuje pár nových rád, tipov a je určený najmä Vám, ľudom čítajúcim blog, aby ste sa o stránke a o CouchSurfingu, s pomocou ktorého môžete spoznávať super ľudí doma i v zahraničí, dozvedeli čo najviac.

  • 4. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 818x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu