reklama

Ako nájsť sponzora

V dnešnej dobe je to dosť ťažké. Teda, vždy to bolo ťažké, ale dnes, pre slabý ekonomický rast, majú firmy o jeden dôvod navyše povedať „nie". Ak vôbec odpovedia. Treba používať najrafinovanejšie a originálne nápady a spôsoby komunikácie, aby si človek zaslúžil ich pozornosť. Jedným z nich je i tento blog. Prvý cestopis bol úspešný, hľadám sponzorov na ďalšie dva. Klikli by ste na taký nadpis? Kde kto chce peniaze na kadečo, a tak som zvolil iný nadpis, i keď predchádzajúca veta je pravdivá. Pre hľadajúcich sponzora môže byť nasledujúcic text ukážkou, pre potenciálnych sponzorov, aj individuálnych, investíciou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

V roku 2010 som vydal cestopis „Na juhoamerickej vlne“ v náklade 2000 kusov. Odvtedy som uskutočnil cez 85 prezentácii po celom Slovensku, viac ako polovica nákladu sa predala. Rerencie ľudí sú na: http://issuu.com/michalknitl/docs/referencie

Z poslednej takmer 15 mesačnej ceste po Ázii pripravujem 2 ďalšie. Jeden o Strednej Ázii (cesta od 4.5.2011-24.10.2011 po zemi na trase: Slovensko, Bulharsko, Turecko, Gruzínsko, Arménsko, Náhorný Karabach, Irán, Turkmenistan, Uzbekistan, Kirgizstan, Tadžikistan a Afganistan) a druhý o Indii, Nepále a Bangladéši (24.10.2011-26.7.2012).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Plánovaný náklad: aspoň 1000 kusov z oboch a rozpočet jednej knihy v priemere minimálne 5000 eur

Ponúkam:

· Názov firmy v poďakovaní na 3. strane a v tiráži

· Logo na konci tlačenej i elektronickej knihy v slovenskom jazyku

· Zverejnenie loga na prezentácii (novinka; logo bude zverejnené na samostatnej strane s obálkou publikácie s textom, kto podporil vznik publikácie, pričom po publikovaní plánujem turné po celom Slovensku a možno i v Českej republike)

· Logo alebo text zverejnený na web stránke knihy (novinka)

· Dohodnutý počet výtlačkov

· Prezentácia pre Vašu spoločnosť

· Pre individuálnych sponzorov ponúkam uverejnenie mena (v prípade súhlasu zverejnenia)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

· V prípade ďalších nápadov ma prosím kontaktujte

Veľmi nepočítam s tým, že by som vďaka tomuto blogu našiel sponzora, ale veľmi milo by ma to prekvapilo. Pri písaní 1. knihy pred 3 rokmi som poslal niekoľko stoviek emailov všetkým cestovným kanceláriam, outdoorovým obchodom, veľvyslanectvám, top firmám, z ktorých nasledovalo iba 1 osobné stretnutie, z ktorého nič nebolo. Všetci 4 sponzori boli vďaka kontaktom. I tak väčšina išla od rodičov. Tomu by som sa chcel tentokrát vyhnúť, i keď neviem, či sa mi to podarí. Tak, že som niekomu napísal mail, nefungovalo. Vyskúšam to ale opäť. Už viem ukázať prvú knihu, názory ľudí a taktiež výsledky. Cez 1000 predaných kusov je veľkým úspechom. Dokonca som z toho financoval celú cestu po Ázii a život počas prezentovania. Ale až taká úspešná, že by som z toho zaplatil tlač druhej, ani z ďaleka nie je. Skôr by som povedal, že som rád, že môžem robiť to, čo ma baví.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môžete si prečítaj aj článok, „Ako som napísal knihu“ na: http://knitl.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=246057.

Ak chcete vyjadriť svoj názor, prípade máte tipy na zlepšenie textu pre sponzorov, prosím píšte do diskusie k článku, aby aj ostatní sa mohli niečomu priučiť.

Ak Vás článok zaujal alebo mi chcete napísať niečo neverejné, môžete mi písať na: michal.knitl@gmail.com

A pre individuálnych darcov je možnosť darovania prostredníctvom portálu ľudiaľuďom na: https://www.ludialudom.sk/vyzvy/856 (výzva bude overená v priebehu pár dní).

Malá demo ukážka cestopisu o Indii je dostupná na: http://issuu.com/michalknitl/docs/farebnysvet

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak tiež hľadáte na niečo sponzora, želám Vám veľa šťastia.

V nasledujúcich mesiacoch plánujem zverejnenie polovice preloženej knihy o Južnej Amerike v anglickom jazyku zadarmo. Vzhľadom na to, či nájdem sponzorov, alebo mi ľudia budú posielaľ dobrovoľné príspevky, zvážim preloženie druhej polovice prvého cestopisu i ďalších cestopisov. Ak ste vydavateľom v zahraničí, tiež som ochotný predať svoje práva na tlačenú knihu v cudzom jazyku, nakoľko si nemyslím, že by som to toho sám išiel. Keď už je to napísané, aby to nestálo v šuflíku.

Michal Knitl

Michal Knitl

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Couchsurfer, dobrovolnik, snowboardovy instruktor na Slovensku i v zahranici, cestovatel... Viac informacii na www.michalknitl.com alebo http://www.couchsurfing.org/people/michalknitl/ Zoznam autorových rubrík:  Na juhoamerickej vlneNapriec Aziou 2011/2AkcieEVS vo FínskuOstatnéSúkromnéSnowboardingTuristika

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu