reklama

Cestovateľský festival Cestou necestou budúci piatok v Bratislave

Už budúci týždeň, od piatka 15.3.2013 17:30 do nedele 22:00 sa bude v DK Lúky v Petržalke konať cestovateľský festival Cestou necestou, na ktorom bude prezentovať 31 hodinových prezentačných blokov o viac ako 50 krajín sveta. Už o ňom informovalo aj pár médii, ale zatiaľ nebolo publikované nič z jeho zákulisia :). Kedy vznikla myšlienka na jeho zorganizovanie? Na ktoré prezentácie sa najviac teší jeho organizátor? Na to si zodpovieme v tomto článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
S cenou "Autovták" :)
S cenou "Autovták" :) 

Myšlienka festivalu vznika počas 15 mesačnej cesty po Ázii, keď ma napadlo, že po návrate domov by som mohol urobiť jednodňové premietanie spolu s kamarátmi, ktorých som stretol na cestách a každý by porozprával o krajine, v ktorej sme sa stretli, alebo v ktorej sme obaja boli. Až potom sa to trošku nafúklo. Zdalo sa mi, že by bola škoda, zamerať sa iba na jeden región, a tak miesto 1 dňového je nakoniec festival trojdňový z prezentáciami z celého sveta.

Väčšina prezentujúcich sú kamaráti, alebo kamaráti kamarátov. Je aj pár takých, ktorí našli dotazník na webovej stránke festivalu, vyplnili ho, zaujali ma a sú tam :). Ak by si v budúcnosti rád prezentoval, napíš mi :). Už teraz sa na festival veľmi teším a som zvedavý, ako to všetko dopadne. Program som robil tak, aby aj pre mňa bol zaujímavý, a musím povedať, že som veľmi milo prekvapený. Pri niektorých prezentáciach budem tiež iba sedieť a pozerať ako malé dieťa :).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak by som mal vybrať 3 prezentácie, na ktoré sa najviac teším, sú to tieto:

- Pakistan, kde bude ľadovec Baltoro a veže Trango (sú tiež na tom ľadovci, len jedno z vedľajších údolí), ktoré považujem za najkrajšie hory sveta (minulé leto mi nedali víza, tak aspoň na fotkách :), v piatok 2 prezentacie na konci)- Cesta naprieč Afrikou (Jura Bielčika som stretol náhodou v lete a zo všetkých prezentujúcich má toho najviac precestované. Jeho prezentácia bude o ceste po zemi z Juhoafrickej republiky do Egyptu s výletom na Madagaskar, v sobotu o 18:30 v hlavnej sále).
- Trou de fer - Miro Dušek (keď mi kamoška dala kontakt na Natáliu a tá na Mira, pozeral som si ukážku filmu a takmer mi padla sánka. Nič lepšie na záver si ani neviem predstaviť).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak máš rád cestovanie, príď pozrieť :).

Už budúci víkend v DK Lúky. Piatok, sobota a aj nedeľa :).

Festival začína prezentáciou o ceste cez Strednú Ázia do Kirgizska, ktorej autor získal len pred pár dňami (v sobotu 2.3.2013) cenu "Autovták" - divácka cena za najlepšiu prezentáciu podľa divákov na festivale Hory, cesty, ľudia v Bánovciach nad Bebravou za prezetáciu o Kirgizstane. Príď na začiatok a sadni si na ľubovoľnú stoličku. Neskôr môže byť voľné miesto už iba po krajoch... :)

Viac na: http://www.michalknitl.com/festival/

Oficiálna stránka na facebooku: https://www.facebook.com/festivalcestounecestou

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potvď svoju účasť na facebooku: https://www.facebook.com/events/313757648726341

Informačný bulletin: http://issuu.com/michalknitl/docs/cestounecestou

Michal Knitl

Michal Knitl

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Couchsurfer, dobrovolnik, snowboardovy instruktor na Slovensku i v zahranici, cestovatel... Viac informacii na www.michalknitl.com alebo http://www.couchsurfing.org/people/michalknitl/ Zoznam autorových rubrík:  Na juhoamerickej vlneNapriec Aziou 2011/2AkcieEVS vo FínskuOstatnéSúkromnéSnowboardingTuristika

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu