reklama

Fotopríbeh č.17 - Národný park Torres del Paine, Čile

...Izabela ma ráno zobrala ku vstupnej bráne parku tak skoro, že tam zatiaľ nebola žiadna kontrola. Pekne som ušetril. Začal som sa približovať k majestátnym horám. Na prvý deň som si naložil riadnu dávku. Od vstupu až po Campamento Guardes priamo pri ľadovci Grey. Po dvoch hodinách stretávam Sebastiana z Kanady,s ktorým som šliapal predchádzajúci týždeň v Národnom parku Los Glaciares. Počasie si nevedel vynachváliť. Príjemných 20 až 25 stupňov, slniečko svietilo. V ruksaku som mal jedla vari na 10 dní. Oficiálne bol veľký okruh uzavretý. Na druhý deň som sa išiel pozrieť trošku ďalej v smere okruhu, až po bod, pokiaľ sa dá ísť. Po jedenástich hodinách šliapania v prvý deň som potreboval oddych.Uzávera nebola kvôli snehu, ktorého síce bolo v sedle neúrekom, ale kvôli jednému žľabu, v ktorom eštenenamontovali reťaze. Ísť na lane s plným ruksakom nie je žiadne potešenie.... (úryvok z knižky)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Fotopríbeh je voľným doplnkom k cestopisu „Na juhoamerickej vlne“ - cestopis o 15-tich mesiacoch dobrovoľníctva, couchsurfingu a turistiky v Uruguaji, Argentíne, Čile, Brazílii, Paraguaji, Bolívii, Peru a Ekvádore, ktorý vyšiel z tlače koncom júna 2010. Viac informácii, ako aj ukážka 20 strán z publikácie je dostupných na http://www.michalknitl.com/na-juhoamerickej-vlne/. Úvod je zverejnený aj na blogu a video z krstu na vimeu. V prípade záujmu o knižku si prosím pozrite moju webstránku s informáciami a kontaktujte ma na emailovej adrese michal.knitl@gmail.com.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nové časti fotopríbehu budú zverejňované vždy v pondelok o 8:00 ráno. Fotografie sú zoradené chronologicky a momentálne ich nie je možné nájsť na žiadnej inej webovej stránke.

Najbližšie aktivity autora:

28.10.2010 17:30 - Prirodovedecka fakulta, Bratislava

11.11.2010 16:00 - Knižnica, Zvolen

30.11.2010 16:00 - Knižnica, Trenčín

7.12.2010 16:30 - Malokarpatska knižnica, Pezinok

Michal Knitl

Michal Knitl

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Couchsurfer, dobrovolnik, snowboardovy instruktor na Slovensku i v zahranici, cestovatel... Viac informacii na www.michalknitl.com alebo http://www.couchsurfing.org/people/michalknitl/ Zoznam autorových rubrík:  Na juhoamerickej vlneNapriec Aziou 2011/2AkcieEVS vo FínskuOstatnéSúkromnéSnowboardingTuristika

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu